Saturday, January 15, 2011

bermaen beras warne warni.:)

terdapat prtndingan melukis kolam utk pongal dan temanya ialah "budaya gemilang, bangsa terbilang"..wow! meletop gi2..haha..oke..aku saje je msk pongal ni sbb tlh diajak dan dihasut oleh cik julia nurmalis..katenyer mahu jadi musuh dlm prtndingan lukis kolam..die srh aku join nisa sbb ktenye nisa na msk tpi xde group..so,aku pon dgn bggenye g la ajk farah hanafi join dan kami pon mndftrkn nme kmi...yeay!

so,pade hari pertndingan kami pon trn ke dwn dlm pkl 9.30 g2..haha..gle smngat kan..
besela org xpenah wat mmg xcited lgi ngn dsign y bru pk ptg tdi sume..haha..tpi xkesala.jnji ade gk berbekalkn design dri xde pape..huhu..

kol10.10 g2 pertandingan pon bermula dam kmi ialah kumpulan 13.haha...mase dah nmpk kertas mahjong 2 mmg cam glbh gle sbb mase die sejam je kot.na lkis lgi,tbur2 bras lgi..haaa...
igt sng ke...huhu..so ni la keadaan masemu le2 2...kmi lks2 dlu..itu perlu yer..
semangat kan????haha..ni pon sambil aku lukis smbl farah n nisa isi beras warnakn lkisan aku 2..
haaa..penat oke..huhu
dan lagi kami sedaye upaye cube wat y terbaek..ape y pnting?krjasame!(nyanyi wnderpet)

and..lastly..TADAAAAA!!!!!!!!!!pom pom pom..haha..gle glbh kn na bunge api bagai..ni la hsilnyer...kolam kmi y xsbrpe tpi blh la kn...haha*perasan*.. kolam ni bertemakan satu msia oke...y merah tgh2 2 bunga raya bunga kbgsaan..taw?haha..ade gaye bnga x?

-y berbaju biru:nisa
-baju purple:si mate bulat
-baju pth: menyhaha...cntikkkkkkkkkk x? bek korg kate cntik oke...haha..oke..x..x pakse..xbaek pakse kn..

lps da seap...ape lgi...bersuke ria la kmi..bergmbr2 ngn cik farah mate bulat..(ju kate)..oke..tpi mmg.amek la ko..mlu2 knon ble kne pji..sepak kang..nak?
mm...kolam ni xbpe pnh sbb mse da tgl 10mnt..kteorg na pnhkn tkt xsmpt seap,so kteorg biakn jela cni..drpde naty wat sprh jln jdi brk la kn...haaaa...haha..

on fyi ni la si julia nurmalis a.k.a musuh ketat..haha..y ajak msk kolam ni..die pon msk sbb 2 musuh ketat..poyo je kn aku.oke..die musuh ketat mse ni je...sbnrnye die baek je...comel je ko kn?da la xna mmgaku tue pgl aku kak mal konon2 aku y tue la kn?oke...nvr mind...aku oke je la...tat boy..wif red shirt..jersey kot..nazrin...laki julia nurmalis..tinggi kn mereke..dan mmg sgt trselah saye pndek..ade gaye KLCC x?haha..oke..saje2 ni..
oke la...smpai sini je...opss..blm lgi...msti nak taw kn sape mng...oke..xtahu lagi..result die hari sabtu.nati la ea...doakn kmi mng oke...
farah,nisa..muah2
ju..muah2 jgk sbb ajk msk..
n thanx a lot 2 photographer...hani liyana..xde gmbr la pulek..mm..sbb die byk berjase tlg amek gmbr kmi...tq. :)
tata


2 comments:

Kynn said...

waaaa, cantek laaa. meny, terserlah kekecilan ko disitu kan. haha. tape la kite same2 kecil. hee

Meny Syeda said...

hahahahaha...dpt no2....suke dow aku...hahah
taw xpe..kwn aku mmg tggi oke