Friday, January 14, 2011

aku syg ko




aku syg ko la bdk!hahaha
oke..ni saje sbb da bosan bcmpo ngn excited baru update blog kn..haha
lgpon tak ngntok lagi kn..

ni farah hanafi or peng..knpe peng?haha..mls nak cite...penat.
oke..die 21thn..dah berpunyer oke.
sape die and ape kne mngena ngan aku?
die farah..oke..da ckp tadi.die kawan aku kat UM..oke..ade je lagi kawan laen tapi nak cerite pasal die...takpe la kn..
die comel kan?mata besar...bulat.
die sgt baek..die sangat memahami saya.saya sayang die.
ganas2 die ada lmbutnye juge ye peng.. knl die dulu mase minggu orentasi.mule2 dpt satu group ngn die pastu kene tukar.xpela kan,na wat cane tak sempat nak kenal baek2 lagi kan..
then,dalam sem 1 ke 2 gitu aku jadi baek ngan die sebabnye kebetulan die roomate kepade kawan aku jugak iaitu nasyrah..so,sejak itu la kami menjadi baek sehingga kini..kami banyak meluangkan masa bersama,pergi pangkor jln2,shopping and and..dia lah kawan aku kat UM yang fes datang tido umah aku.terharu kot..ajak org laen sume tak nak.tu pon kbtlan die tido umahh.pe2 pon die sangat bertuah dapat tido umah aku sebab dpt berkenalan ngan cik gem..


Tadaaaa...ini lah cik gem...
haha..oke..ni cik gem kucing saye...comel kannnnn..
haha..oke..2 je na cite.muah2

4 comments:

Farra said...

aku ker lam cite niyh??hahah..*proud face....wawawa..thanx

Meny Syeda said...

ehh..xla...bkn ko...hahha
same2..*proud face tooo*
haha..tbe2

Farra said...

bengong..tade gmbar aku yg buruk ag ke nk letak?

Meny Syeda said...

ow..na aku ltk?