Monday, September 17, 2012

confusion


lately, i always go out to find a job and as we know its not easy to find permanent job that come with worth salary and also fixed working hours . so, i have decided to work part time while waiting for other offers but the problem is.. i just couldn't find part time job y sesuai dengan jiwa dan raga dan best. 

selame ni aku keluar cari keje together dgn my cousin and die bagaikan mahu melempang2 aku kerana katenye aku memilih.. yes i do but semuanya beralasan yang munasabah.. haha.. bgi aku la tpi x bgi die.. aku mstilah nak cari kerja yang buat aku rase selesa dan suke dgn apa y aku buat walaupun part time. now, aku da g mcm2 tmpt mx keje bagai sampai xtahu dah nk g keje kt mne and sedang mencari kerja yang paling berbaloi.haha. 

ade kerja yang dah oke tpi waktu kerja lewat sgt. ade kerja yang penat nk mmpos tpi ciput je gaji. ade kerja y oke tp ade la sket prob.. ade tmpt mcm da oke jgk tpi mslh trnsport plak sbb wktu keje die xkena jer..yelaa, share kete ngn mak..mk nk gune lgi..aishhh.. pening2..

so sekarang hanya mampu berharap dapat jumpe kerja yang terbaik .. nak keje kl byk plak da halnye. mak suruh balik la,itula inilaa..aishh.. susah oke. dala aku ni fresh graduate nk kene cari pngalamn bagai.bukan senang tp kt kl je y mcm byk sket peluang pekerjaan.. akan cri kerje kt sane..mak sila restui ankmu ini. oke,rase mcm ceghite ni da out of topic tp xpe.. biala..haha

dah.. bye :)

No comments: